nedjelja, 25. svibnja 2014.

Fina nepecena torta

Fina nepecana torta

Sastojci

Priprema

Težina:
Jednostavno
  1. 1
    U serpu sipamo 6dc mlijeka,dodamo vanilin secere i stavimo da prokuha.
  2. 2
    Posebno umutimo  od 4dc mlijeka  sa zumancima i gustinom,pudingom od vanile i secerom,u finu smjesu da nema grudvica(ja to mikserom)
  3. 3
    Sipati u kljucalo mlijeko i kuhati na umjerenoj temperaturi uz neprestalno mjesanje dok se ne zgusne.
  4. 4
    Prekrijemo prozirnom folijom i sacekamo da se fil ohladi.Umutimo margarin dobro mikserom.
  5. 5
    Sad fino polako dodajemo kasiku po kasiku fila..pa do kraja.
  6. 6
    Fil djelimo na tri jednaka djela.....ovdje se mozete prepustiti zelji i masti...ja sam odabrala ovako:U jednu sam dodala mleveni keks.
  7. 7
    U  drugu otopljenu cokoladu za kuhanje sa par kapi arome ruma.A u trecu ostaje zut-od vanile,samo sam još dodala  kap dvije,burbon vanilije.
  8. 8
    Slaganje:2dc mlijeka razmutiti  sa nes kafom ili obicnom i piskote umakati u nji..Uzeti okrugli kalup promjera 26cm obloziti piskotama unutra i okolo...malo odrezati ove sto staju okolo.
  9. 9
    Redamo preko piskota fil od mljevenog keksa,a zatim zuti i na kraju fil od cokolade i ruma.Tortu staviti u frizider na nekoliko sati da dođe sebi
(http://www.coolinarika.com/)

0 komentari:

Objavi komentar